Naše stavby
Realizuje sa prvá železobetónová prefabrikovaná klenba
Rozpätie mosta v smere osi mosta je 18,115 m. Celková dĺžka mosta je 22,624 m. Šírka mosta je 107,85 m. Založený je na vystužených veľkopriemerových pilótach s dĺžkou 14/18 m a priemerom 1,2 m. Dlhšie 18 m pilóty sú navrhnuté na strane bližšie ku komunikácii 1/11.
I. etapa severného obchvatu Prešova ide do finále
Úsek tvorí časť dopravnej siete Európskej únie TEN-T. Realizáciou tejto etapy sa prevedie doprava v smere od Sabinova do mimoúrovňovej križovatky Vydumanec na diaľnicu D1, čím sa odľahčí doprava v meste Prešov a motoristickej verejnosti sa ušetrí 10 minút jazdy.
Mesto Veľký Šariš má prvý vlastný most
V máji tohto roku bola ukončená a odovzdaná do užívania stavba Veľký Šariš Baratoky. Jej súčasťou bolo, okrem výstavby novej miestnej komunikácie, aj premostenie rieky Torysa a tri križovania s miestnymi komunikáciami. Vytvorilo sa tak nové prepojenie obytnej zóny.
Mostné objekty na hlavnej trase diaľnice D1 v križovatke Likavka
Križovatka Likavka zabezpečuje prepojenie diaľnice D1 s úsekom cesty I/59 Ružomberok - Dolný Kubín. Diaľnica v týchto miestach prekonáva údolie potoka Likavka. Nosná konštrukcia má jednokomorový prierez výšky 2,40 m a bola realizovaná na výsuvnej skruži.
II.B etapa protipovodňovej ochrany mesta Olomouc už chráni
V dôsledku dlhotrvajúcich intenzívnych zrážok v prvej dekáde júla 1997 zasiahla rozsiahle oblasti povodia rieky Moravy povodeň. Vzniknutá situácia vyústila do rozhodnutia zrealizovať dlhodobé koncepčné riešenie, a to vybudovať sústavu protipovodňových opatrení.
Modernizácia železničnej trate v treťom roku výstavby
V priebehu roku 2022 bolo členenie stavby aktualizované za účelom akcelerovať výkon inžinierskej činnosti zhotoviteľa z dôvodov eliminácie obštrukcií a nekonania dotknutých tretích strán a kvôli miestne príslušným dôvodom, keďže stavba končí na území Českej republiky.







